Moja DaWanda

1 marca 2012

TORBY PEŁNE KWIATÓW

Muszę przyznać się bez bicia- lubię modę. Taka płytka jestem, mili Państwo, że daję się uwieść kolorowym zdjęciom w lśniących gazetach.
A najśmieszniejsze jest to, że ta moja miłość w małym stopniu przekłada się na życiową praktykę.
Nie sądzę bowiem, żeby ktoś uznał mnie za szalenie modną osobę.Myślę, że raczej nie wychodzę przed szereg i nie wyznaczam trendów:)
Kupuję za to "Elle" i mam nadzieję, że jestem na bieżąco, przynajmniej w ogólnym zarysie. A szczegółów dostarczają mi niektóre blogi szafiarskie.
W ostatnim numerze tej mojej ulubionej gazety mamy zbiór trendów wiosna- lato. Ależ kolorowo i ciepło się zrobiło.


Na zdjęciach przegląd nowości: z jednej strony pastele, z drugiej intensywne fuksje i pomarańcze, a w tle jeszcze barwy oceanu. Bogactwo wzorów i kolorów. A w tym wszystkim rozkwitające na sukienkach kwiaty.


Ten ostatni motyw to coś dla mnie. Lubię kwiatowe torby i szyję je z przyjemnością.
Może dlatego, że, jak już marudzę od jakiegoś czasu, czekam na wiosnę?


Myślę, że taka kwiatowa torba może dodać blasku prostym zestawom, albo być kropką nad i w bardziej awangardowych stylizacjach.
Co kto lubi, jednym słowem.


Ja zainspirowałam się do tego stopnia, że właśnie szukam nowych kwiatowych tkanin. Może powstanie jakaś mini kolekcja?
Na razie jeszcze trochę tego, co już mam.


To takie maleństwo- niewielka torebka na np. drugie śniadanie do pracy. Pomysł podsunęła mi klientka. I to chyba dobra idea.
W najbliższym czasie pojawi się więc trochę takich drobiazgów. Nie tylko w kwiaty.

3 komentarze:

  1. AAAaaa...
    kfiatki ;)*
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Z wiosną będzie ich więcej. I kolorów też. A kto wie, może i na pastele się skuszę.

      Usuń
  2. energia z Twojej szafy na ulicę, mnie przekonałaś

    OdpowiedzUsuń